Słownictwo

15
381
  1. ok

    guest
    16-10-2017, 15:42
  2. słabo

    guest
    16-09-2017, 01:44
  3. ok

    guest
    27-08-2017, 20:35
  4. ok

    guest
    13-07-2017, 16:05
  5. fdbf

    guest
    03-06-2017, 18:34
  6. ok

    guest
    07-04-2017, 12:20
  7. It's a good test but it could be more difficult.

    guest
    15-02-2015, 20:37
  8. Fajny

    guest
    06-09-2014, 23:49
  9. fajny ale dość trudny.

    guest
    16-04-2014, 21:05
  10. fajny

    guest
    29-09-2013, 20:42
  11. Good idea

    guest
    04-09-2013, 22:47
  12. good

    guest
    23-11-2012, 14:52
  13. test spoko :)

    guest
    05-04-2012, 15:13
  14. za trudny jak dla początkujacego

    guest
    02-04-2012, 14:56
  15. dla mnie sredni....dopiero zaczynam nauke

    guest
    02-03-2012, 08:46
  16. Git:-)

    guest
    01-03-2012, 19:46
  17. It was a very usefull :)

    guest
    28-02-2012, 00:15
  18. dobry pomysł.

    guest
    08-02-2012, 15:11
  19. fajne

    guest
    13-01-2012, 00:39