Umieść quiz (400px)

Skopiuj kod, aby umieścić ten test na własnej stronie

Polecane testy
Spain
Spain

Uczestnicy:

97

Pytania:

13

Autor:

teresagzuniga
Podobne quizy
Hobby und Freizeit
Hobby und Freizeit

Uczestnicy:

329

Pytania:

11

Autor:

szymonmarciniak

Hobby und Freizeit

Znam:

Uczę się:


Hobby und Freizeit

czas wolny, czasowniki
Rozpocznij quiz

Autor

szymonmarciniak

Pytania

11

Kategoria

Hobby

Uczestnicy

329

Dodano

07-03-2011

Poziom

1-Początkujący

Tagi

hobby freizeit
Ocena:

(5 punkty)

Ocen(y):
181
Komentarze (50)
gość
ok
14-07-2014, 21:14
gość
super
09-04-2014, 13:00
gość
Bardzo dobry.
05-04-2014, 16:54
gość
średni xd
28-03-2014, 17:27
gość
YOLO !
14-02-2014, 22:15
gość
x
06-01-2014, 11:51
gość
;)
23-11-2013, 16:27
gość
qeree
17-11-2013, 13:48
gość
nudny.
16-10-2013, 22:29
gość
ok.
10-10-2013, 18:06
gość
Łatwy xd
10-10-2013, 18:01
gość
dobry
09-10-2013, 18:06
gość
Dziwny takie na spr nie bd !
12-06-2013, 16:14
gość
dziwny
09-06-2013, 12:03
gość
za łatwy ;o
25-05-2013, 14:28
gość
okej :D
20-05-2013, 17:06
gość
kiepski
14-05-2013, 16:24
gość
słaby
04-04-2013, 14:36
gość
może być
25-03-2013, 21:35
gość
ssssssssg
21-03-2013, 18:41
gość
Nawet spoko ;>
17-02-2013, 11:01
gość
troche dziwny, baaardzo łatwy, ale OK
08-02-2013, 17:28
gość
calkiem spoko
14-01-2013, 16:22
gość
Może być :)
28-10-2012, 11:12
gość
xd nawet fjany
22-10-2012, 18:35
gość
może być
16-10-2012, 21:36
gość
Łatwy, ale podchwytliwy ;)
10-09-2012, 11:28
gość
Trudny ale dobry do nauki :)
18-06-2012, 18:11
gość
Może być.
22-05-2012, 19:13
gość
Jest taki se
22-05-2012, 15:57
gość
Das its super.
16-05-2012, 19:07
gość
Całkiem przyzwoity ten quiz ;)
14-05-2012, 17:44
gość
nie wiem
10-05-2012, 21:19
gość
Nawet Nawet ;x
10-05-2012, 09:32
gość
Taki sobie
06-05-2012, 15:42
gość
super
24-04-2012, 19:07
gość
prosty
17-04-2012, 22:00
gość
Fajny teścik xD
17-04-2012, 17:14
gość
fajny
12-04-2012, 20:40
gość
Git
07-04-2012, 09:05
gość
bardzo prostyyyyy naprawdę ;)
03-04-2012, 20:28
gość
256mknjnjnkj
02-04-2012, 19:41
gość
superr !
22-03-2012, 15:46
gość
latwy
19-03-2012, 18:59
gość
super jest ojej ojej ojej ojej ojej ojej
07-01-2012, 19:56
gość
jest prosty ( zbyt prosty)
13-11-2011, 13:11
gość
fajny
08-11-2011, 15:07
gość
Prosty xd
27-10-2011, 17:03
gość
jak dla mnie zbyt banalny..
25-07-2011, 17:33
gość
bd 5 :D
18-05-2011, 17:42